Uważam, że są pewne normy które obowiązują. Można używać auta, dużo jeździć i naturalne ze się brudzi będzie. To jak masz w aucie jest trochę Twoją wizytówka (szczególnie jak prowadzisz firmę) . Niemniej jednak dom też jest do mieszkania a nie patrzenia, tak raczej nie mają w domach
Wymiana rozrządu Octavia I 1.9 TDI
Zwiń
X
-
Wymiana rozrządu Octavia I 1.9 TDI
Witam
Ost się zastanawiam gdzie wymienić pełny rozrząd w mojej Octavii.
Może po własnych doświadczeniach powiecie mniej więcej jakie to są koszta tak abym nie przepłacił ani też nie dał jakieś taniochy. W salonie skody powiedzieli mi 1216 zł cały komplet z robocizną . I teraz nie wiem co robić
Pozdrawiam
p.s
Jak był temat to nie wiedziałem "szukajka" mi nie pomogła
-
-
Gość
odpusc serwis, za rozrzad do asv na czesciach Conti, Ina, Ruville, Hepu dalem ok 500 zl + 100 za robocizne, choc robocizna wyjatkowo tania bo normalnie od 200-300 trzeba dac. Czesci ze sklepu z mala znizka tak czy siak w serwisie zawsze skasuja duzo wiecej, a wcale lepiej nie musi byc. Jeden plus to ze pewnie na oryginalnych czesciach, ale ja na zlomie tez nie robilem
Komentarz
-
Zamieszczone przez Lashlo2 lata gwarancji na robotę i części
Może być tu brana pod uwagę tylko tzw. ustawa konsumencka :?:O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Trzeba uważać na takich co rozrząd składają na znaki zrobione markerem(korektorem), zamiast na fabrycznych blokadach. Ja kiedyś dałem do zrobienia dla niby porządnej i cenionej firmy, a ta odpierdzieliła manianę i złożyła na rozrząd na marker, a co lepsze nawet konta wtrysku nie ustawili. Efekt był taki, że trzeba było składać ponownie bo nie można było doregulować konta wtrysku gdyż fasolki na kole pompy na to nie pozwalały i wałek rozrządu również był przestawiony o kilka stopni.
Komentarz
-
-
alxxx, no a powód jest 1-oryginalna blokada rozrządu to prawie 2 tys, więc marker i "a może się uda" tańsze ;-)
Broń Boże NIKOGO nie krytykuję, bo np w Ol nie jest Skodex-goście, którzy robili kiedyś w ASO, ale dali mi taką samą cenę jak w ASO, to i ASO wybrałem. Zawsze jest ślad w kompie u nich. Ogólnie, na poważnych naprawach czy wymianach nie ma co oszczędzać.
Amen ;-)
Miłej niedzieli All :-)
Komentarz
-
-
a wie ktoś może jak takie gwarancje z warsztatów na rozrząd wyglądają w rzeczywistości w przypadku fuck up-u silnika?
oby nie było tak, że mechanik będzie winił wadliwe części, a producent części będzie mówił, że to wina mechanika bo np. za mocno napiął pasek
dla przykładu mój kolega wymienił w ciągu 6 miesięcy trzy pompy wody (A4, silnik1.8T) pierwsza SKF pociekła z uszczelnienia na wałku (nie była reklamowana - wsiąkł paragon) druga (też SKF) pociekła z broku zatykającego otwór w bloku pompy - tę kolega reklamował i dostał odpowiedź, że mechanik za mocno napiął pasek, co uszkodziło pompę (tylko, że u niego napinacz jest hydrauliczny !!!) trzecia pompa z ASO - ta na razie żyje
podejrzewam, że aby coś ugrać z warsztatem (w sprawie gwarancji) trzeba by było oddać sprawę do sądu i podpierać się opiniami rzeczoznawców, więc tanio i bezstresowo by raczej nie było
- lepiej by nikomu z nas rozrząd nie poleciał :cry:
Komentarz
-
-
Wymieniałem rozrząd w mojej Octavi 1,9 TDI 90km 2003r przy 88,000 w 2009 w ASO, w chwili obecnej mam 143,000, zastanawiam się czy powinienem wymienić przy 150,000 czy dopiero przy 180,000. Dzwoniłem dzisiaj do ASO serwisant stwierdził, że można wymienić przy 180.000 lecz nie dłużej niż 5 lat od wymiany. Zadzwoniłem do znajomego mechanika, ten z kolei radzi wymienić przy 150.000. czy ktoś ma może jakieś doświadczenia z tym związane? jeżeli tak to z góry dziękuje za wszelkie sugestie.
Komentarz
-
Komentarz